onsdag 7. mars 2012

Årets første såing!

I år blir det verdens minste såing. Vi driver og flytter. Derfor er jeg en passiv blogger for tida - og en slapp såkvinne...
Jeg har sådd Edderkoppblomster (Cleome) i dag. De tror jeg ikke det er så lett å få kjøpt.
Her er bilde av en fra i fjor 2011/06 Edderkoppblomst i blomst...
I tillegg har jeg sådd "cherry"-tomater "Gardeners's Delight" og en sort jeg sådde i fjor "Moneymaker". Jeg har aldri kjøpt tomatplanter, så da må jeg jo så :-).
Blomsterlyset og hylla er pakka ned. Jeg må greie meg med vinduskarmlys, men det går nok fint nå.

2 kommentarer:

  1. Hurra for sådden, uansett hvor liten den ble i år! Fordelen er at du nok kommer til å ha full oversikt over det som skjer :D Edderkoppblomsten var fin, sprer den seg mye?

    Lykke til med flytting!

    SvarSlett
  2. Jeg tror ikke Edderkoppblomsten spres seg noe. Bildet av edderkoppblomsten er fra mora mi sitt bedd. Jeg jeg har aldri sett at hun har fått planter som har frødd seg sjøl fra den.

    SvarSlett